beszámoló

A Szervezeti kultúra kutatás és fejlesztés tárgyról készített - remélhetőleg - heti rendszerességű beszámoló-blog. Sajátélmény, tanulás és tanulságok!

Friss topikok

Linkblog

az utolsó

2007.12.19. 00:42 - datolyalma

ezt most kicsit túl későn és túl késői napszakban is írom, de szeretném már lezárni a beszámolókat, mert az utolsó óra már egy hete volt, és megkopnak az emlékeim is egy idő után. a lényeg, hogy összességében nagyon jó volt ez a tárgy, a kutatás miatt, amiből sokat tanultam és sok már meglévő tapasztalatomat tudtam egészen más helyzetben felhasználni, illetve más megvilágításból értékelni a meglévő tudásomat. ezt nem fejtem ki részletesebben, mert már megtettem előző bejegyzéseimben.
a másik nagyon jó élményem, amiről már szintén sokszor írtam, a csoportmunka volt. ismét megbeszéltük csoporttársaimmal, hogy mennyire jó volt a csoportunk és hogy milyen nehéz lesz majd másik emberekkel újra kezdeni, úgy, hogy már megvannak az igencsak magas elvárásaink :)
örülök, hogy ti is 10 pontra értékeltétek a prezit és az írásunkat is, szerintem megérdemeltük, sokat dolgoztunk vele és valóban szemléletformáló volt a kutatás és a beszámolás is róla ebben a két formában.
az önértékelés pedig... hát én az utóbbi 18 évben (húha, már ennyi ideje mindenféle köz- és felsőoktatási intézményekbe járok, még ha kisebb megszakításokkal is) már elég sok ilyet írtam, magamról, másokról, magamról mások nevében, szóval ez se nehézséget nem okozott, se sokat nem tanultam belőle, de örülök, hogy érdekel titeket a véleményünk!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása