beszámoló

A Szervezeti kultúra kutatás és fejlesztés tárgyról készített - remélhetőleg - heti rendszerességű beszámoló-blog. Sajátélmény, tanulás és tanulságok!

Friss topikok

Linkblog

december 4.

2007.12.07. 00:14 - datolyalma

Itt volt az alkalom, hogy elmeséljünk mindent a misztikus KKK-ról! Szerettünk volna elsők lenni, végül másodikak letttünk, de nem volt baj. Legalábbis én nem izgultam, meg semmi. Az előadás szerintem jól sikerült, teljesen oldott hangulatú volt, az egyetlen dolog, hogy a mienk is kicsit túl hosszúra nyúlt, mint kb. mindenkié. Saját magamon is észrevettem, hogy annyira belemelegedtem a mondandómba - ami nem tudom, mennyire érdekelte a többieket, mert eléggé passzívak voltak, meg már szünetnek is kellett volna lennie - hogy észre se vettem az idő múlását. Ez persze jó is, merthogy azt jelenti, hogy érdekesnek találtam a témát, viszont azért vissza is foghattam volna magam egy kicsit.
Az óra után értékeltük egy kicsit a teljesítményünket - jónak ítéltük egyébként - és aztán megbeszéltük Eszterrel és Mártival, hogy mennyire jó kis csoportunk volt, és hogy nagyon szívesen dolgoznánk együtt újra. Meghogy milyen fura, hogy csak jövő kedden találkozunk újra... Nagyon jó volt mindenki megbízhatósága, lelkesedése, pontossága, és türelme, ennyi sok jó tulajdonság kevésszer jön össze, és még a felmerülő egy-két problémát is sikerült megoldanunk, tudtunk egymáshoz alkalmazkodni.
Még annyi egyéb, hogy találkoztam az egyik barátommal, aki a McKinsey-nél dolgozik, és kiderült, hogy pont egy olyan projekten, ahol szervezeti kultúra felmérést csináltak, és mondta, hogy ott is volt kérdőív, meg interjúk... Mondjuk ő csak háttérinfókat szed össze, mert a komoly dolgokat a tapasztaltabbak csinálják. Mindenestre vicces, meg tulajdonképpen biztonságot is ad, hogy bár eszem ágában sincs egy hasonló multinál dolgozni, de ha megváltoztatnám a véleményem, még mindig lenne rá lehetőségem (vagyis olyan tudásom, ami vszeg kell nekik).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása