beszámoló

A Szervezeti kultúra kutatás és fejlesztés tárgyról készített - remélhetőleg - heti rendszerességű beszámoló-blog. Sajátélmény, tanulás és tanulságok!

Friss topikok

Linkblog

október 31

2007.11.12. 15:45 - datolyalma

A prezentáció! Hamar megbeszéltük, hogy legyünk mi az elsők, legalább túlleszünk rajta... Szerintem nagyon jól sikerült a bemutatónk, egyikünk sem izgult, a felosztás is igazságos volt, kb. mindenki ugyanannyit beszélt. Alinával egyszerre jutott eszünkbe, hogy ne egy oldalon álljon mindenki, és szerintem ez dinamikusabbá tette az előadást - utánunk mindenki a számítógép mögött állt és csak félig látszott ki onnan, nálunk viszont mindenki kiállt a csoport elé, és Gergő nyomogatta a gombokat. Én igyekeztem világosan, egyszerűen, nem túlságosan a részletekbe bonyolódva de azért kellő mélységben magyarázni a saját diámat, ami szerintem sikerült is, elmondtam még azt is, hogy miért így csoportosítottuk a kérdéseket. Az előadás nem jelentett önmagában nagy kihívást, mert már csináltam ilyet sokat ez előtt is, az egyedüli probléma az volt, hogy nem látszottak elég messzire a vonalaink, de ezt végül mutogatással-magyarázással áthidaltam.
A többiek előadásai érdekesek voltak, jó volt hallgatni őket, mert látszott, hogy mindenki dolgozott vele és érdekes volt a többi módszert megismerni egy kicsit. Ellenérzést egyedül az EVK-ról szóló előadás váltott ki belőlem, egyrészt, mert nem tetszett, hogy csak ketten prezentálnak, másrészt, mert nem tartom jó ötletnek azt, hogy egy ennyire közel álló szervezetet próbálnak "objektíven" kutatni, ami szerintem egy esélytelen vállalkozás, és ez meg is látszott már az előadásból is. Persze itt nagyban a saját tapasztalataimból indulok ki, én a TEK-et, ameddig a szervezet tagja vayok, nem szeretném látszólag külső szemmel felmérni (akármennyire is érdekelnének az eredmények...)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása